Overview
İade ve Geri Ödeme Politikamız
Genel Bakış
İade ve geri ödeme politikamız, satın alma tarihinizden itibaren 30 gün geçerlidir. Eğer satın alma işleminiz üzerinden 30 gün geçtiyse, ne yazık ki tam geri ödeme veya değişim yapamayız.
İadenizin kabul edilebilmesi için, ürününüz kullanılmamış ve size ulaştığı gibi orijinal ambalajında olmalıdır.
İade Edilemeyen Ürünler
Aşağıdaki ürünler iade edilemez:
- Kullanım izleri belirgin olan kitaplar
- CD, DVD, VHS kaseti, yazılım, video oyunu, kaset veya açılmış plak
- Orijinal durumunda olmayan, hasarlı veya parçaları eksik ürünler (bizim hatamızdan kaynaklanmayan nedenlerle)
- Teslimattan 30 gün sonra iade edilen ürünler
Geri Ödemeler
İadenizi aldıktan ve inceledikten sonra, size bir e-posta göndererek ürünün alındığını bildireceğiz. Ayrıca geri ödemenizin onaylanıp onaylanmadığını size bildireceğiz.
Eğer onaylanırsa, geri ödemeniz işleme alınacak ve belirli bir süre içerisinde kredi kartınıza veya kullandığınız ödeme yöntemine otomatik olarak aktarılacaktır.
Geç veya Eksik Geri Ödemeler
Henüz geri ödemenizi almadıysanız:
- Önce banka hesabınızı kontrol edin.
- Daha sonra kredi kartı şirketinizle iletişime geçin; geri ödemenizin işlenmesi biraz zaman alabilir.
- Ardından bankanızla irtibat kurun. Geri ödemenin hesaba geçmesi genellikle birkaç gün sürebilir.
Tüm bunları yaptıktan sonra hala geri ödemenizi almadıysanız, lütfen {WhatsApp} üzerinden bizimle iletişime geçin.
Değişimler
Sadece kusurlu veya hasarlı ürünler değiştirilir. Aynı ürünü değişim talep ediyorsanız, bize {email address} adresinden e-posta gönderebilir ve ürünü şu adrese gönderebilirsiniz: {physical address}.
İade Gönderimleri
İadenizi şu adrese göndermelisiniz: {Address}.
İade işlemleri için kargo masraflarını siz karşılamalısınız. Kargo ücretleri geri ödenmez. Eğer geri ödeme alırsanız, iade kargo ücreti geri ödemenizden düşülecektir.
Bulunduğunuz yere bağlı olarak, değiştirilen ürünün size ulaşma süresi değişiklik gösterebilir.
Daha pahalı ürünleri iade ediyorsanız, izlenebilir bir kargo hizmeti kullanmayı veya kargo sigortası almayı düşünebilirsiniz. İade edilen ürünü aldığımıza dair garanti veremiyoruz.
Yardıma mı İhtiyacınız Var?
İadeler ve geri ödemelerle ilgili sorularınız için {WhatsApp} üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Refund and Return Policy
Overview
Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, unfortunately, we cannot offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Non-returnable Items
Certain items are non-returnable, including:
- Books with obvious signs of use
- CD, DVD, VHS tapes, software, video games, cassettes, or vinyl records that have been opened
- Any item not in its original condition, is damaged, or missing parts for reasons not due to our error
- Any item that is returned more than 30 days after delivery
Refunds
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If approved, your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or the original method of payment within a certain number of days.
Late or Missing Refunds
If you haven’t received a refund yet:
- Check your bank account again.
- Contact your credit card company, as it may take some time for your refund to be officially posted.
- Contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and still haven’t received your refund, please contact us at {WhatsApp}.
Exchanges
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and mail your item to: {physical address}.
Shipping Returns
To return your product, you should mail it to: {physical address}.
You will be responsible for paying your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Need Help?
Contact us at {WhatsApp} for any questions related to refunds and returns.